"Aku minta kepada Tuhan setangkai bunga segar... Ia beriku kaktus berduri... Aku minta kupu-kupu... Diberi ulat bulu... Aku sedih dan kecewa... Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali... Ulat itu menjadi kupu-kupu yang cantik... Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNya.."

Wednesday 25 December 2013

BLOGWALKING AWARD


✿  | 27 Ogos 2010 | ✿


Tengahari aku on laptop+buka blog...

Aku tengok kat shoutmix,

Aku blur kejap...Tak tau nak buat macam mana...

Ni pertama kali dapat Award!

thanks to


Rasanya aku perlu buat sesi Q&A jugak kan? Okey ni dia :-


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang?

RM, RM, RM


2. Apakah nama samaran anda?

Nur, Tyara, Nury, Aira


3. Berikan 3 orang yang anda sayang

Anakku, Suami & Diri Sendiri!


4. Panggillan anda untuk si dia

Kanda & You


5. Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa

Always be MINE, Always be MYSIDE, Always ALWAYS


6. Blog yang anda suka visit

Mana-mana blog yang beri informasi, ilmu N had something different


7. Tag kan 15 blogger



Sape2 yang slalu datang blog MRS NURY N tak di tag tu,
MINTA MAHAP banyak la ye...fening la... fening la... fening la mau pilih!


No comments:

Post a Comment